Miley har skaffat en ny tattuering!


Miley skaffade en ny tattuering i söndags [16 Maj] i Sao Paulo, Brasilien på hennes arm, Vijat och Denika skaffade sig också en tattuering. Hon blev tattuerad av Fabio Henrique @Fabio_Satori på twitter!

En artikel om Mileys nya tattuering:

Vi visste redan att Miley Cyrus var galen för nya tatueringar, men vi hade aldrig väntat att hon skulle göra tatueringen här! En av hennes tatueringar är brasiliansk!
De tatuerare Fabio Satori, som talade till Capricho just nu. "Jag fick ett samtal klockan 11 på söndag säger han och att Miley ville ha en tattuering. Jag gick till hotellet runt 15", sade han.
Medan han föredrar att inte avslöja vad designen Miley handled är, sade Fabio: "Du kommer att se vad det är, men en liten pratstund med Miley och hon gör"Kom ihåg att alltid ställa fötterna marken "Är det ett ankare. , människor?
Om att det gjorde ont? För lite bilder där uppe, tror vi att det gjorde lite ont, eller hur? "Hon har andra tatueringar, är mer erfaren. Miley skämtade hela tiden och visade ansiktsuttryck med smärta ansiktet, säger Fabio.
Talking Capricho var tatuerare Fabio Satori fortfarande full av lovord för vår diva. "Hon är en vanlig tjej, söt och vacker röst. Hon har en otrolig relation till sin mamma".


Jag undrar vad det är! Jag är lite nyfiken faktiskt, vill verkligen veta :)
Info: Miley åker till Venezuela imorrn på morgonen [vilket det då är sent på kvällen här] och ska vara där i 2 dagar tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0