Miley och ett fan igår [29e Januari]

  Date: 2011-01-31 Time: 07:18:29


Miley på "So Undercover" wrap partyt

  Date: 2011-01-31 Time: 07:15:37
Hon sjunger I Love Rock 'n' Roll! Bra ;)


Disney Channel!

  Date: 2011-01-31 Time: 07:09:26
Den visas på Disney Channel för en tjej som undrade. Hela hannah montana serien sänds från kl 07.10 på disney channel på onsdag morgon!


Demi Lovato på rehab

  Date: 2011-01-30 Time: 22:21:22
Haha jo visst kan jag ha svar på tal om varför demi varit inne på rehab, även fast det här är en Miley blogg ;).

Vad jag hört så hade Demi tydligen slagit en av sina dansare backstage och fått ett raseriutbrott(?).
Sen hade hon också tydligen tagit droger och druckit, det är vad jag har hört och inget jag hittar på, sen har jag sett på bilder att Demi skär sig också, för att hon är så stressad av att vara en Disney ikon och ha den pressen. Men hon har ju varit där sen oktober och nu är hon tillbaka i LA och får lite mer behandling där, så hon är nära vänner & familj. Men hon mår BRA.



Ja, jag har bott i USA

  Date: 2011-01-30 Time: 19:00:36
Ja, jag har bott i U.S.A. Jag var 6 år, och bodde i San Diego med min pappa mamma och mina 2 bröder, jag ljuger inte, för det här är sant! Vi besökte väääldigt många ställen som jag inte trodde va sant, men pappa berättade om det! Jag gick i skola, Pacific Elementary school tror jag det hette, har ett klassfoto därifrån jag kan visa er sen! Vi bodde i USA i 7-8 månader. Jag gick i skola där, i USA! Vilket var en otrolig upplevelse även fast jag inte minns så mycket och jag önskar att jag hade gått där i den åldern jag är nu, 15.

Vi bodde i San Diego vid kusten och vågorna var otroliga, 4-6 meter höga, åkte bodyboard varje dag, pluggade och sånt, grejen va den att jag va 6 och gick i 2an, jag fick hoppa över en klass, vilket kanske var lite svårt för mig, eftersom jag var så liten.

Och det coola är att pappa berättade att vi varit i New York, LA, Hollywood och hollywood boulevard och där alla kändisars stjärnor är på marken, sen var vi också vid Hollywood disney, där dom ritar olika disney figurer osv. Vilket är så tråkigt för min del, för jag minns inte sånt där, och jag blir så arg av det. Jag vill verkligen åka tillbaka dit, och bo där, och gå i skola, skulle göra allt i världen för de! Jag har grymt bra engelskt uttal och skulle kunna prata engelska hemma om jag ville. Jag har inga bilder för tillfället från när jag var där, men min pappa har GRYMT många på mig och oss när vi var där, men jag åker till han om 1 vecka så jag kan väl lägga ut lite foton då! Hoppas det var kul att läsa!


Hannah Montana!

  Date: 2011-01-30 Time: 18:18:11

Hannah Montana kommer sändas på onsdag klockan 07.10 på morgonen, dom börjar från första avsnittet, till det sista. Men jag blir så jävla arg ändå, liksom alla har skola på onsdagar? Jag är i romme då och åker snowboard med klassen, kan dom inte ha det på en helg liksom? Haha jaja, hinner inte ens se ett avsnitt, ska va i skolan klockan 07.00 och kommer hem klockan 8 på kvällen.. Hoppas ni kollar! :)


Demi Lovato är tillbaka!

  Date: 2011-01-30 Time: 18:00:21

Mileys bästavän DEMIIII är tillbaka från Rehab, hon kom hem igår! Gud vad glad jag blir, är ett fan av Demi också!


Miley blev nämnd i "The Good Wife"

  Date: 2011-01-30 Time: 17:59:23

"Personal interest?..American Idol?.."
"Miley Cyrus.. hahah"


Mileys syrra sjunger lite av Paparazzi

  Date: 2011-01-30 Time: 17:57:02

Aaaww.. Mileys syrra Noah sjunger lite av Paparazzi av Lady Gaga. Hon sjunger ju jättebra! :D


Rock Mafia intervju!

  Date: 2011-01-30 Time: 17:53:56


F: Sjunger Miley i "The Big Bang" på 1:34?
A: Miley kom in i studion många gånger och fastnat på Big Bang. Hon fastnar på nästan allt vi arbetar på när hon är med, men hon sjunger inte på låten, den slutliga versionen är bara min sång. Vi pratade om att göra det tillsammans men hon tyckte att vara en skådespelare i videon gjorde den starkaste uttalande och jag håller med henne i slutet, så vi gick med på det!

F: Kommer Miley att lämna Hollywood Records och underteckna med Rock Mafia Records?
Svar: Inte mycket troligt, innebär Rock Mafia inte har ett checkhäfte som Hollywood Records, skulle jag älska att skriva Miley Cyrus, men hon har en Hollywood affären kvickhet och hon har en massa smarta affärsmän runt henne, och vad hon beslutar , jag är säker på att det ska vara det bästa beslutet för henne, men just nu finns inget Rock Mafia inte underteckna Miley Cyrus. Miley kommer alltid att vara en del av Rock Mafia ändå.

Fråga: Kommer ni att samarbeta med Miley i framtiden?
A: helt upp till Miley, hon kan göra vad hon vill, hon vet hennes Rock Mafia familj vill att hon ska ha stor framgång. När hon vill komma in, vi slutar oavsett vad vi gör, och det finns inget roligare än att arbeta med Miley, hon är alltid redo konstnärligt att lysa upp världen.

Q: Varför har ni namnet ditt band Rock Mafia?
A: Namnet Rock maffian kom till mig när jag arbetade i min lägenhet med ett sovrum och det bara gick upp för mig, jag tror jag var att blanda en del b-sidor för Green Day och jag trodde ett bra namn för att göra musik skulle vara Rock Mafia . Så jag varumärkesskyddade genast det, och resten var historia.

Fråga: Vilka är bandmedlemmarna av Rock maffian?
A: Jo, Rock Mafia en hel grupp av människor, så alla här i studion en del av Rock Mafia, men vissa människor som är de stora aktörerna av berg maffian skulle vara Antonina Armato, mig själv, Steve Hammons, DK, Thomas Sturges, det är ganska mycket det finns som 4 eller 5 personer alltid i studion och se allt som händer, vi har Adam Comstock, en ljud ingenjör, och Nigel, det finns en hel del killar, det är en stor familj.

F: Varför valde du Miley att vara i Big Bang video?
A: Tja först av allt, vi har inte plocka Miley, plockade hon Big Bang videon, hörde hon oss att prata med regissören om behandlingen och hon bara drogs till tanken, hon älskade låten, och hon som: "Jag 'll vara i din video! "Det var då vi plockade våra munnar upp från golvet och sa låter göra det!

Fråga: Om du var tvungen att med ett ord beskriva Rock Mafia, vad skulle det vara?
Svar: Inte vara klyscha men ordet kärlek, för när det blir tufft, vi älskar det mer, när saker är bra, vi älskar det mer, då stod inför motgångar, vi älskar det mer, vi bara fortsätta att göra det vi älskar att göra.

Fråga: När började Rock Mafia start?
A: Tja, som jag sa, jag kom upp med namnet i min lägenhet med ett sovrum 6 år sedan, men egentligen Rock Mafia började runt 2006, 2007.

Q: några önskemål för bandet?
A: Vi vill bara göra det bästa musik i världen, ber vi ödmjukt vardagen för universum att ge oss den sortens inspiration. Alla önskemål vi har haft håller på att besannas, och så länge vi fortsätter att vara välsignade med hälsa och lycka, tror jag var framme.

F: Hur känns det att samarbeta med Miley?
A: Det finns nog inget bättre känslor, är hon verkligen en konstnär och hon verkligen representerar den konstnärliga friheten och hon är allt om det och när vi arbetar tillsammans, dess verkligen magisk, det är ungefär den känslan.

F: Finns det några speciella artister du vill arbeta med?
A: Jag är typ att göra det just nu, det finns potential att pitbull kommer att komma in i studion nästa vecka, jag är upphetsad verkligen om det, jag är verkligen entusiastisk över saker gjorde med dansscenen. Precis som med statisk Revenger om "Vem äger My Heart" kontrovers mix men den som vill komma in, och den som har mycket att säga, våra dörrar är öppna Jag älskar att bli överraskad!

Fråga: Har någonting roligt hända under Big Bang filma?
A: Det var en lång dag, började vi klockan 5 på morgonen och slutade runt 4 på morgonen, var Miley där för mycket av det. Hmm .. Kanske inte roligt, men det skrämmande var när Miley körde bilen var de tvungna att filma bilvraket och de hade denna andra killen i bilen Gunning mot Miley så fort han kunde och jag måste säga att vi alla var likadana: "ska han sluta i tid?" Men han var en professionell, så naturligtvis gjorde han, men det var det ögonblicket där vi var som: "Vad? Det är lite för realistiskt. "Vi satt alla med sin chef och båda av oss var balla ur. Men det är coolt, det fungerade allt så bra, tror jag inte att Miley var rädd för en sekund, men jag säker på var.


Översatt på Google Translate, om ni vill ha den amerikanska versionen så klicka här!


Ny design eller inte?

  Date: 2011-01-30 Time: 15:23:31


Nu till en liten enkel fråga. Nu är det så att jag har haft den här designen ett tag, cirka 3 månader skulle jag tro, eller så är det 2. Men jag älskar den verkligen! Men jag tycker att det behövs förändringar ibland, men nu beror det helt på er, så snälla bara kommentera vad ni tycker, det tar bara 5 sekunder, och det skulle vara jättesnällt! Vilka färger ni föredrar, själv föredrar jag vilka färger som helst, bara inte ljusa "neon" färger som klarblått och klarrosa, föredrar mörka färger, eller mörk nyans av mörkblå osv. Men det skulle vara kul om ni kommenterade hur ni vill att bloggen ska se ut i färg osv! Eller om ni vill ha kvar den här designen ;).


Filmar dom sista scenerna!

  Date: 2011-01-30 Time: 09:40:43


Igår filmade dom in några av dom sista scenerna till filmen! Miley var där och sågs med sin mamma Tish och hennes stylist Denika. Miley's pappa var också där under inspelningen, kul att båda hennes föräldrar var där! Sen laddade Kelly Osbourne också upp en bild på twitter från när Miley och hon först träffades, det var 3 år sen när Miley var 15 och Kelly 23, när dom spelade in säsong 3 av Hannah Montana, fast på bilden sågs dom vid BBC Switch. Kul att saker och ting kommer igen, nu filmar dom ju liksom in en film tillsammans!

Gamla/Nya bilder Miley, fans & vänner

  Date: 2011-01-29 Time: 09:51:14




Bilder med Miley vänner och fans, vissa e tagna rätt nyligen, som collage 2 i mitten, den längst ner till vänster tror jag redan var tagen i förrgår!

Miley filmar en scen

  Date: 2011-01-27 Time: 21:31:27

Haha videon är när Miley filmar en scen där hon slår till en kille på ett hotell i New Orleans och hon filmar in en rätt så modig scen genom att stå på ett galler kan man väl säga, och stunttjejen gör klart det med att hoppa. Haha det ser riktigt roligt ut måste jag säga!

Gästbloggning!!

  Date: 2011-01-27 Time: 16:29:09
MILEY ÄGER / Miley.




Hela designen är gjord av SmileyRayCyrus.webblogg.se!

Sidan ses bäst i FireFox&Safari!


MILEY CYRUS
Miley Cyrus är född i Nashville, FN Tennesse och blev känd genom sin roll som "Miley Stewart" i Hannah Montana serien som har kommit till sitt slut men fortfarande sänds på Disney Channel. Ni som älskar Miley Cyrus och vill följa varje steg hon tar genom sitt liv. Följ då min blogg om du är lika galen i Miley som jag. Kram.

FAMILJ/FRAMGÅNG
Namn: Miley Ray Cyrus
Född: Franklin, TN
Syskon: Trace, Brandi, Braison, Noah & Cody
Föräldrar: Countrysångaren Billy Ray Cyrus och Tish Cyrus
Framgång: Miley har gjort klart serien Hannah Montana säsong 1,2,3 & 4, Breakout, Time of Our lives, Can´t be Tamed, The Last Song och LOL. Miley filmar filmen "So Undercover" just nu.


KOMMANDE DATUM
13 December - So Undercover börjar filmas
8 Januari - Mileys lillasyster Noah's 11åriga födelsedag
24 Februari - Mileys storebror Trace's 22åriga födelsedag!
9 Maj - Mileys lillebror Braison's 17åriga födelsedag!
2 Juli - GypsyHeart turnén slutar!
25 Augusti - Mileys pappas 50åriga födelsedag
13 Oktober - So Undercover släpps på bio!!!
23 November - Miley fyller 19!!!!!

MILEYS VIDEOS





FRÅGELÅDAN
Här kan ni skriva en fråga om Miley som jag kan svara på, eller om du helt enkelt bara vill ha en bild i bloggen, varsågoda! :)


BLOGGEN OM