Svar på tal

Lina:
Vet du var man kan hitta någon liknande väska som Miley har på din header där hon har en vit skjorta, ljusa shorts och svarta raybens på sig?
Älskar bloggen, hoppas du kan svara!


Svar: Alltså, ärligt talat. Jag har suttit och kollat på internet ett tag nu på rätt många svenska klädbutiker men jag hittar inget alls! Jag hittade en butik men det var i USA och vet inte om man kan beställa online och jag ve tinte om det är exakt samma. http://www.simonecamille.com/ om du klickar på collection -> past collection sen finns de tlite där som ser lite likt ut. Och tack för att du tycker om min blogg! :D


Kommentarer
Louise

Finns en massa liknande väskor på gotland :D

Dock ganska dyra för att vara så dålig kvalité men de brukar hänga utanför olika affärer i Visby höhö :P Btw, har fått tillbaka mobilen men kontakterna har försvunnit.. skicka nummer? :) ditt asså<3

2011-03-20 @ 12:58:29
URL: http://teamtusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0