Ja, jag har bott i USA

Ja, jag har bott i U.S.A. Jag var 6 år, och bodde i San Diego med min pappa mamma och mina 2 bröder, jag ljuger inte, för det här är sant! Vi besökte väääldigt många ställen som jag inte trodde va sant, men pappa berättade om det! Jag gick i skola, Pacific Elementary school tror jag det hette, har ett klassfoto därifrån jag kan visa er sen! Vi bodde i USA i 7-8 månader. Jag gick i skola där, i USA! Vilket var en otrolig upplevelse även fast jag inte minns så mycket och jag önskar att jag hade gått där i den åldern jag är nu, 15.

Vi bodde i San Diego vid kusten och vågorna var otroliga, 4-6 meter höga, åkte bodyboard varje dag, pluggade och sånt, grejen va den att jag va 6 och gick i 2an, jag fick hoppa över en klass, vilket kanske var lite svårt för mig, eftersom jag var så liten.

Och det coola är att pappa berättade att vi varit i New York, LA, Hollywood och hollywood boulevard och där alla kändisars stjärnor är på marken, sen var vi också vid Hollywood disney, där dom ritar olika disney figurer osv. Vilket är så tråkigt för min del, för jag minns inte sånt där, och jag blir så arg av det. Jag vill verkligen åka tillbaka dit, och bo där, och gå i skola, skulle göra allt i världen för de! Jag har grymt bra engelskt uttal och skulle kunna prata engelska hemma om jag ville. Jag har inga bilder för tillfället från när jag var där, men min pappa har GRYMT många på mig och oss när vi var där, men jag åker till han om 1 vecka så jag kan väl lägga ut lite foton då! Hoppas det var kul att läsa!


Kommentarer
LizzyandJenny

Du prenumenerar ju inte?

juliciouz

sugen på lite dagens blogg? anmäl dig hos mig :D

2011-01-30 @ 19:38:18
URL: http://juliahillgren.blogg.se/
Anonym

varför bodde ni där? :)

varför flyttade ni dit och varför flyttade ni hem? :)

2011-02-02 @ 17:12:46
Johanna

Men asså borde du inte minnas att du bodde där? Jag menar du var ju ändå 6år. Och nog kommer man ihåg från tiden då man var 6 år. Och speciellt om man har bott någon annanstans än i Sverige, nog hade jag kommit ihåg om jag hade bott i USA när jag var 6år :s

försök komma på någon bättre historia vah ;)

2011-02-04 @ 16:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0