Demi Lovato på rehab

Haha jo visst kan jag ha svar på tal om varför demi varit inne på rehab, även fast det här är en Miley blogg ;).

Vad jag hört så hade Demi tydligen slagit en av sina dansare backstage och fått ett raseriutbrott(?).
Sen hade hon också tydligen tagit droger och druckit, det är vad jag har hört och inget jag hittar på, sen har jag sett på bilder att Demi skär sig också, för att hon är så stressad av att vara en Disney ikon och ha den pressen. Men hon har ju varit där sen oktober och nu är hon tillbaka i LA och får lite mer behandling där, så hon är nära vänner & familj. Men hon mår BRA.



Kommentarer
idab

okej tack:)

2011-01-31 @ 17:06:01
anonym

Du kan ju inte bara skriva det du läst på gossip sites du vet ju att de brukar ljuga.

Det som hänt som Demi sagt själv var att hon var mobbad när hon var yngre och hon fått ätstörningar och blivit deprimerad av det. Demi har inte tagit droger eller festat.



Kolla upp fakta först.

2011-02-01 @ 07:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0