Förlåt..

Förlåt för att jag inte har bloggat, jag har bara inte haft den där bloggkänslan som man brukar ha, plus att jag har jättemycket nu i 9an. Kanske en dålig bortförklaring men det är väldigt jobbigt, nu när jag också har svenska läsförståelse nationella nu på tisdag.

Jag älskar verkligen den här bloggen, jag gör verkligen det, och jag älskar min design å allt med den! Men har bara inte bloggkänsla just nu, jag tänkte först på att sluta blogga helt, men sen vill jag verkligen ha kvar den!...


Kommentarer
en tjejs barnsliga tonårsliv, enjoy! ;)

svar: jadå, har väl varit sådär, saknade kompisarna men helg är ändå härligt! händer denna helgen då? :D

2011-02-04 @ 15:41:48
URL: http://angeliqapetrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0