Svar på tal


Celine:
Heej sötiis:)
Jag har ett par frågor till dig :)

1:Hur börja du gilla Miley?:)
2:Vad gillar du mest med Miley?:)
3:Är du typ Mileys största fan :O??

Ha en bra dag <3

Svar:
1. Det är faktiskt en rätt lång historia, men det var iallafall i mitten på 2007 när jag var med en f.d kompis hos henne och hon satte på disney channel och då var de hannah montana på tv och hon sa att hon hatade det, haha så jag började kolla på det och började älska det sjukt mycket, började lyssna på hennes musik direkt och läste massa fakta och sidor om henne, så ja.. det var så jag började gilla henne så mycket! :)
2. Det jag gillar mest med Miley är att hon gör som hon själv vill, hon bryr sig inte om sina haters och går sin egen väg, hon gör liksom som hon vill och bryr sig inte så mycket om pressen och hon engagerar sig mest i sin karriär och kämpar med den så mycket som möjligt. Och hennes personlighet, hon har en så fin familj och är jordnära även fast hon är känd. Och att hon har en så sjukt fin stil och hon skapar ett eget mode. Okej det va 3 st saker men det finns mkt att gilla.
3. Naaej det kan jag nog inte säga för det säger dom flesta Miley fansen haha, men jag kan nog nte säga att jag är hennes "största fan" även fast jag avgudar henne och älskar henne så mycket.. :)

Tack för frågorna, det är kul att svara! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0