Forgivness And Love Chapter 6

26e Juni 2011.



Miley, Brandi, Jasmin och jag gick in på starbucks och försökte välja vad vi skulle ha, miley tog en latte med grädde i botten, jag tog en chai latte, jasmin tog en cappucino och Brandi en machahito.

- Wow, i can't beleive that your concerts almost here..

Sa jag.

- Yepp, but im so excited!!
- Me to ;).


Vi satte oss vid några bord och drack upp det vi hade beställt, sen frågade Miley om vi ville äta på TGI Fridays ikväll, självklart sa vi ja.
Vi gick ut från starbucks och gick mot Mileys sjukt snygga bil, satte oss i den och åkte hem till henne. Jag och Jasmin blev rätt förvånade över att vi ens fick följa med henne hem till sig, och vi kunde inte ens förstå att det här hände oss!


- Okay so we're going back to my house, and we can be there for a while, get ourselfs ready and then go to dinneeer?!
- Yeah, sure, thats perfect.


Vi körde upp till hennes stora bruna portsdörr som var rätt så stor, hon satte på en högtalarmick och hennes pappa svarade.

- Who is it?
- Its me daddy, Miley.
- Im opening darling.
- Thanks daddy


Jag blev rätt nervös av att få komma in till Mileys hus, träffa hennes familj, det var verkligen något jag bara kunde drömma om, men det hände, så det var ingen dröm, det var på riktigt.
Vi gick innanför dörren och huset var enormt, hennes mamma sprang fram och frågade om vi var hungriga men kollade lite underligt på mig och Jasmin.


- Oh sorry mom, this is Alexandra, and her friend Jasmin.
- Heey girls, want something to eat?
- No thanks, were fine, were going to TGI Fridays later soo..
- Okay thats fine, have fun now girls.
- Haha sorry for my mom..
- Thats okay, we all have the same mothers so..
- Maybe thats true..


Vi gjorde inte mycket förutom att vara inne på hennes rum och spela hög musik, gosa med alla hennes hundar som Mate & Lyla, så sjukt söta. Vi gjorde iordning oss efter ett tag och vi gick ut efter klockan 8 och satte oss vid ett bord på TGI Fridays.

- Good evening

Sa en servitris

- Hi..


Sa Miley

- Do you want to order?
- Yeah sure, what do you guys want?
- I want a ceasar sallad with a coke and Jasmin wants the same..
- Okay cool, what do you want Brandi? :)
- Hmm, dunno, i think im gonna take some sushi and some water, that'll be great
- I'll take 8..
- You must be starving maa siss?
- Hahah, yeah im soo starving..
- Okay haha, one sushi 8 pieces, i'll take a ceasar sallad aswell but without chicken so 3 ceasarsallad's and one without chicken and 3 cokes?




Avslutade Miley med våran långa konversation vid matbordet.

- Okay it will just take a minute ladies!

Vi skrattade lite åt killen för att han lät så glad och flummig när vi skulle beställa och han suckade medan vi satt och beställde och skrattade samtidigt..


- That guy was fun, dont ya think?
- Haha yeah he probably got tired of all our laughters..
- Im feeeeling the same thing..


Vi satt och väntade på maten och vi alla satt och forsatte att prata om inte så väldigt intressanta grejer men vi kunde inte koncentrera oss på något annat än mat..


- So Sweden, is it cold there?

Frågade Brandi lite funderligt..


- Naah, its not that cold if your there in the summer between May and August, then its acually pretty hot..
- Okay cool, because i want to go there!
- Yeah you should, its awesome!


Maten kom till vårt bord och vi alla började hugga i oss mat när jag plötsligt kom på att det var söndag och min första dag i skolan var imorrn, min mage fick helt plötsligt tusenmiljarderskviljoners fjärilar för jag trodde att jag skulle bli mobbad i skolan, på min första dag. Fast jag längtade till att få träffa Andrew och Kevin och några som jag träffade på festen i lördags, skolan kanske inte skulle bli så jobbig ändå.
Vi var klara med maten och alla var nöjda med kvällen, vi gick från TGI Fridays och såfort man gick 10 meter så kom det en massa paparazzis efter oss och började fråga Miley en massa frågor om allt möjligt. Jag fattade inte hur hon stod ut med det, jag såg att Starbucks låg några meter ifrån oss.


- Miley we can go to starbucks for a while?
- Yeah that'll be great, comeon girls.


Vi sprang in på starbucks snabbt och andades djupt..


- OMG they're so annoying I hate paparazzis!!
- Yeah, they are annoying for just running around all day taking pictures of celebrities, i dont know how you can stand out to be near them..?
- I dont, thats what i have to live with if im going to do what i love wich is singing and acting to all of my fans.
- Yeah.. I understand..



Vi beställde något snabbt från affären och sa hejdå till dom. Jag fick Mileys nummer eftersom vi båda ville hålla kontakt med varandra. Det jag inte längtade till var nog skolan, att börja i en helt ny värld av nya personer med ett helt annat språk, jag längtade inte, var det ända jag kunde säga, det var helt nytt för mig.. Jag ringde mamma och sa att jag var påväg hem.
Jag och Jasmin sa godnatt och att vi skulle mötas utanför imorrnbitti klockan 10, jag tog bort mitt smink och sa godnatt till mamma och pappa, la mig i sängen och tänkte att det bästa jag kunde göra för att göra morgondagen till något bra var att ta det som det kom.
_____________________________________________________________________________
SKITdåligt kapitel men hoppas ni gillare..
Kommentera va ni tycker :)

Kommentarer
sofia

as bra ju! vill läsa mer! xD <3

2011-04-23 @ 09:48:11
URL: http://mileycyruslovers.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0