Live life, be yourself, no one can stop u.






Jag ska börja med att.. Säga hur trött jag blir på folk som alltid ska hålla på att säga onödiga saker till Miley, seriöst, hon växer upp, hon har inte förstört sitt liv, hon har testat saker, hon har gjort misstag, alla gör misstag, alla har testat nya saker, alla blir så upprörda över det, vissa fans lämnar henne bara för några misstag vilket inte var äkta fans isåfall, jag blir bara SÅ trött på folk som alltid ska kommentera hennes videoklipp på youtube varje dag och varje minut, när dom slösar sina minuter, timmar, dagar och veckor på att tracka ner henne för ingen anledning alls? Om man hatar henne, så sluta med det, om man hatar henne, så vill man ha en anledning till varför? seriöst, varför hatar ni henne, iallafall ni som gör det, jag orkar verkligen inte höra folk som säger att dom hatar henne, för dom har ingen anledning till att hata henne. Miley är en så unik människa, hon har personer runt om sig som älskar henne för den hon är, hon har en grym personlighet och hennes skratt är så underbart och det får mig att skratta. Ni som inte gillar henne, visst, jag kan inte tvinga er till att gilla henne, men hata henne inte? För ni känner henne inte, visst det gör inte jag heller, men jag vet att hon är en unik person och har en fin personlighet och är jordnära som person för man kan se det på henne, man kan se det på personerna som hon är omringad runt. Seriöst hon är en så fin person, kolla på henne, hon är SÅ vacker. Låt henne göra som hon vill, låt henne växa upp, låt henne göra misstag, låt henne röka om hon vill? Det är itne vårat problem, visst kan vi vara oroliga men det är fortfarande inte våra problem, låt henne ha lättare kläder på scen? Hon vill vara bekväm på scen och inte svettas för mycket, jag blir bara så arg. Tack.


Känner ni någongång att varje gång ni lyssnar på when i look at you eller the climb, 2 av hennes mest lugna låtar, att ni någongång känner frihet och hopp, och att ni ska leva livet så som ni vill och att just DEN låten kan ta er igenom något svårt i livet? Jag känner så iallafall, och jag är glad att det är just Miley Cyrus, som jag började avguda som artist och skådespelare. Kunde inte bett om något bättre.

Kommentarer
carro

Jag håller med dig. Varför hata henne ?? Ni kan inte kräva eller tvinga eller förvänta er att miley aldrig ska göra mistake. I LOVE MILEY. ni som inte gillar miley lått henne bara va

2011-05-21 @ 19:43:37
URL: http://livochkendisar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0