Back-on-track

Efter att ha tagit en självpåtagen paus från Twitter senaste månaden har Miley Cyrus fått sin tweet tillbaka och har lämnat Los Angeles för det andra steget i hennes Gypsy Heart konsertturné ... med en ledamot saknas hennes följe.

Efter en turné i Latinamerika, tog Miley på Twitter den 29 maj: "Bara inte vill ni att tror att jag överger dig. Jag ska hem för ett par veckor innan turen tillbaka upp ... jag brukar vara tweeting ofta. Jag tar lite välbehövlig PRIVAT # metime love you guys X. "

Sedan den 11 juni hon fram, tweeting till fans, " spännande att komma tillbaka vägen! Manila och Aussie här jag commmeeee! "

Källor berättar E! Nyheter som Miley lämnade LA idag för Manila, Filippinerna, där hon har en konsert den 17 juni. Därifrån börjar Miley jetplan iväg till Australien och en Tour Down Under den 21 juni i Brisbane.

Pojkvän Liam Hemsworth, som besökte Miley när hon var i Latinamerika och såg henne förra veckan i Los Angeles, var inte med henne för hennes avresa utomlands, säger ett ögonvittne. (Vi berättade Miley Aussie människan är i North Carolina skytte The Hunger Games.)

Översättning: googletranslate (Lite dåligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0