Svar till anonym



Jag kallar det här för blogg, ja? Det där var svar på tal till en anonym som skriver en kommentar. Du e också anonym, och vågar inte visa din identitet? Och jag lägger in massa fakta varje dag, men det är inte bara fakta jag lägger ut, jag lägger ut videos med Miley, musik, hennes inspelningar från So Undercover och bilder på henne & vänner & fans. Och vad menar du med "filmklipp med henne?". Jag har följt Miley i snart 4 år. Och det var inte med hjälp av filmklipp? Började kolla på Hannah Montana och lyssnade på hennes musik, läste andra miley-sidor. Jag vill inte verka taskig när jag svarar på frågor eller anonyma kommentarer. Men om du tycker att min blogg är så patetisk så behöver du inte kommentera som anonym eller ens läsa min blogg..?

Kommentarer
manuella

Jag älskar miley cyrus hon är min idol.Har gillat henne i flera år!

2011-01-10 @ 12:56:40
URL: http://manodentoonga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0