Mitt rum

Mitt rum ska fixas snart och det ska målas till kritvitt på väggarna och hoppas på svart trägolv! Sen kommer jag ha en stor matta, i rosa eller rött! Sen kommer ni få se min vägg med mileyaffischer,och jag skojar inte.. den är stor! Haha, den tar upp hela min vägg.

Men jag hoppas verkligen att mitt rum kommer bli klart om 3 veckor ungefär, kommer få en ny garderob, få kasta väggfärg på mina väggar själv, och måla dit en bild på Miley, känner mig så töntig men det kommer säkert att bli skitballt :). Vet inte om jag ska byta ut min säng mot en liiten mindre, har inte bestämt mig än. Vill gärna ha en ny säng men tror inte jag får de haha.

Kommer ta foto såklart, så ni får se, haha, uppdaterar mer idag! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0