Vad tycker ni?

Ville ta upp frågan igen, än en gång. Vad tycker ni om min blogg? Mina inlägg, hur jag lägger upp bilder & hur min design ser ut? Skriver jag bra inlägg och vad vill ni att jag kanske ska ändra på?

Jag är en sån som alltid måste ha en snygg design! Jag älskar min jag har nu, verkligen! Och jag måste alltid ha bilderna i inläggen tillräckligt stora så dom täcker hela inlägget, + att dom måste ha bra upplösning och inte vara suddiga eller så, haha jag e lite petnoga med sånt men det är jag de :).

Vill verkligen veta, verkligen verkligen! skulle vara såå kul om ni skrev en kommentar om hur ni tycker att min blogg är! Sen har jag faktiskt fler besökare än prenumeranter, så om ni vill så kan ni följa mig, skulle också vara kul, vill gärna bli större i bloggvärlden om det den här bloggen faktiskt handlar om.. Miley Cyrus.

Älskar er! PUSS!

Kommentarer
kajsa

DIN BLOGG ÄR FANTASTISK!!!!!!!!<3

2010-12-19 @ 14:13:38
tindra

Älskar din blogg den är sjukt grym !! och älskar verkligendin design också! hoppas att din blogg blir hur stor som helst!!\kram tindra

2010-12-19 @ 14:15:18
sara

ÄLSKAR DEN!!

2010-12-19 @ 14:15:34
kasandra

OTROLIGT BRA BLOGG! jag har älskat miley enda sen hon blev känd! och den enda bloggen jag läser e din ! för den ger all information jag vill ha så tack tack för en sån bra blogg!<3

2010-12-19 @ 14:17:23
mileyfan

Love it!

2010-12-19 @ 14:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0