Du är underbar, hope you know that.


Miley har varit min förebild i nästan 4 år. Då jag började kolla på HannahMontana, då jag började lyssna på hennes musik, då jag köpte hannah montana the movie med min kompis på ica maxi, då jag kollade på den, och älskade varje minut av den, då jag kollade på den minst 2 gånger varje dag, och älskade den ännu mer.

Miley är vacker, talangfull och är världens bästa förebild, har grym klädsmak och stil och tänker inte bara på sig själv. Hon tänker på barn i nöd och donerar pengar till behövande.

Men det är svårt för Miley att vara en förebild. Hon har fans som är mindre än 4år, hon har fans som är 10-16 och över 30? Hon kan inte ha samma stil som hon hade för 4 år sen, då hennes kändisliv faktiskt började på riktigt.
Hon kan inte ha den där stilen som hon alltid haft, varit tvungen att ha, och betett sig under alla dessa år. Det var dags för henne att bryta ut ur sitt skal, ur sitt hannah skal, hon var redo att bli en vuxen människa. Hon är faktiskt 18 år nu? Hon är myndig och får göra vad F*N hon vill, jag tycker det är orättvist? Visst, hon är kändis, men vi gör också misstag? Alla röker någongång, alla dricker någongång. Miley drack öl i Spanien, men det är faktiskt 16års gräns där, Miley rökte Salvia ur en vattenpipa, vilket är lagligt i Kalifornien, hon har inte gjort något fel, och det skulle hon aldrig göra. Alla som säger att ni hatar henne är inte så mycket bättre. Ni är avundsjuka och det vet ni själva också. Jag älskar Miley och kommer stötta henne genom allt hon gör, genom alla misstag, och jag bryr mig inte, hon får göra det om hon vill? För det är sånt vi gör, vi gör misstag, men vad gör vi utav dom? Jo, vi lär oss att dom var fel att göra, och vi gör det inte igen. Älskar Miley, och kommer alltid att göra.

PEACE.

Kommentarer
liindblaads

hahaha joo de va ja :P

2010-12-15 @ 22:40:51
URL: http://liindblaads.se
felicia

svar: ahaha, ja det var så fint :D <3!

Jag såg senaste avsnittet precis. Jag tyckte att det var ganska bra fast liksom de har varit bättre avsnitt också :).

2010-12-15 @ 22:53:12
URL: http://efji.blogg.se/
Emma

Jätte bra blogg:D älskar värkligen miley cyrus :D

2011-02-24 @ 20:19:08
URL: http://emmamuggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0